Z najnowszego raportu KANTAR Polska wynika, że to przede wszystkim specjalne oferty reklamowane w gazetkach sklepowych są głównym magnesem przyciągającym klientów do punktów sprzedaży. Obecnie niemal każdy nabywca, aż 98 procent, podejmuje decyzję o dokonaniu przynajmniej części zakupów w sklepach, których promocje były wcześniej dostępne w gazetkach reklamowych. Nic dziwnego, nikt z nas nie lubi przepłacać, a gazetki reklamowe to wspaniałe źródło informacji o aktualnych promocjach.
Gazetki promocyjne – teraz też w cyfrowej formie
W dobie internetu i wszechobecnych smartfonów, sklepy muszą iść z duchem czasu i udostępniać swoje materiały online. Doskonale rozumie to np. Kaufland, który swoje gazetki regularnie publikuje pod adresem: https://www.kaufland.pl/gazeta-reklamowa.html. Dzięki temu nowoczesnemu rozwiązaniu klienci mogą sprawdzać aktualne promocje sieci, kiedy tylko mają ochotę. To bardzo wygodne ponieważ nie trzeba już szukać gazetek w sklepach, dodatkowo nie gromadzimy w domu zbędnej makulatury. Oczywiście elektroniczna forma jest także bardziej przyjazna środowisku.
Szukasz okazji? Zajrzyj do gazetki promocyjnej!
Prawie każdy odczuwa radość z wyjątkowych promocji, które umożliwiają tańsze zakupy. Gazetki nie tylko przekazują informacje o atrakcyjnych cenach i najnowszych ofertach promocyjnych, lecz także wyróżniają interesujące produkty dostępne w sprzedaży. W sklepach sieci Kaufland co jakiś czas pojawiają się rzeczy, które można zakupić jedynie przez pewien okres, ponieważ nie są one w stałym asortymencie marki. Mogą to być: akcesoria AGD, urządzenia do pielęgnacji ciała, meble ogrodowe, zabawki, ale przede wszystkim artykuły sezonowe, np. fajerwerki na sylwestra czy bukiety na Dzień Kobiet. Jeżeli nie przeglądamy regularnie gazetek promocyjnych sklepów, to takie oferty limitowane nas omijają.
Podczas przeglądania gazetek promocyjnych nie tylko natrafiamy na kompleksowy przegląd oferowanych produktów w promocyjnych cenach, ale również szczegółowe opisy i warunki promocji, co pomaga uniknąć nieoczekiwanych niespodzianek. Często obok prezentowanych artykułów znajdują się także informacje dotyczące procentowych obniżek, pojemności lub objętości produktów, co ułatwia wybór najkorzystniejszej oferty.