Po wyczerpaniu wszystkich innych dostępnych metod marketingowych wiele firm poszukuje nowych sposobów dotarcia do szerszego grona klientów.
Aby to zrobić, uciekają się do marketingu mobilnego. Marketing mobilny pozwala na łatwą reklamę za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Jeśli chcesz dostosować marketing mobilny do swojej strategii biznesowej, przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać porady.Dodaj poczucie pilności lub wartości do działań związanych z mobilną kampanią marketingową. W większości przypadków klienci korzystający z łącza mobilnego lub reklamy oczekują, że otrzymają informacje szybko i w krótkich segmentach. Zamiast próbować umieszczać dużą ilość treści lub informacji za pośrednictwem kanału mobilnego, skup się na krótkich seriach, które mają zapewnić klientom wystarczającą ilość informacji, aby wzbudzić ich zainteresowanie.Spraw, aby Twoje wiadomości były zabawne. Pamiętaj, że telefon komórkowy może służyć również jako źródło rozrywki. Spraw, aby Twoje wiadomości były interesujące i ekscytujące, jednocześnie dostarczając subskrybentowi znaczące informacje lub rozrywkę. Kiedy subskrybenci coś robią lub po prostu na coś czekają, będą postrzegać telefon komórkowy jako ekscytującą lub przyjemną rozrywkę.Kluczową wskazówką w przypadku kampanii marketingu mobilnego jest ograniczenie liczby ofert przesyłanych na Twoją listę. Zbyt częste rozpowszechnianie ofert osłabia poczucie pilności, które w innym przypadku mógłbyś wywołać w umysłach subskrybentów.
Wywoływanie poczucia niedostatku zachęca osoby docelowe do korzystania z ofert za każdym razem, gdy są im przedstawiane.Użyj prawdziwego imienia i nazwiska odbiorcy wiadomości.
Ludzie lubią czuć się ważni i rozpoznawani, a dodawanie ich prawdziwego imienia do wysyłanych wiadomości da im te uczucia. Sprawienie, by klient poczuł się tak, jakbyś personalizował do niego wiadomości, to świetny sposób na to, by poczuł się mile widziany w Twojej firmie.Przetestuj swój program przed jego uruchomieniem. Klienci nie lubią uszkodzonych linków ani martwych obrazów. Niech Twoja firma, rodzina, a nawet kilku klientów przetestuje Twoje wiadomości, zanim zaczniesz je masowo wysyłać na swój rynek. Zdobądź ich opinię, aby udoskonalić wszystko, co może się nie udać, a Twoi klienci będą Ci za to wdzięczni.Jeśli masz wiele osób pracujących w Twojej firmie nad marketingiem mobilnym, ważne jest, aby każda osoba rozumiała plany i cele Twojej firmy, aby wszyscy pracowali na tej samej stronie. Twój zespół powinien być wystarczająco kompetentny, aby nie narażać Twojej firmy na kłopoty, jeśli klient zada pytanie.Spraw, aby Twoje mobilne kampanie marketingowe były interaktywne. Przyciągnij klientów i zaoferuj im możliwość interakcji z systemem lub między sobą. Angażując użytkowników mobilnych, wzmocnisz bazę klientów, a także określisz przyszłe zapotrzebowanie na więcej, ponieważ każdy klient będzie chętniej polecał Twoją usługę.Upewnij się, że Twoja witryna i/lub reklamy są spójne w wielu formatach. Nie każdy element technologii mobilnej jest taki sam, więc będziesz musiał dostosować się do nich wszystkich. Nie ma nic gorszego niż ciężka praca nad kampanią mobilną tylko po to, by dowiedzieć się, że osoby korzystające z określonego typu mobilnego systemu operacyjnego mają problem z dostępem do niego.Z czystej etykiety powstrzymaj się od wysyłania wiadomości do klientów w niedziele lub późno w nocy. I chociaż strefy czasowe są różne, upewnij się, że nigdy nie wysyłasz wiadomości, gdy jest noc w twoim lesie. Poczekaj do południa, aby być bezpiecznym i zawsze unikaj niedziel i sobót, jeśli możesz.Jak wspomniano wcześniej, wiele firm szuka sposobów dotarcia do szerszego grona odbiorców, które różnią się od innych metod marketingowych. Korzystają z marketingu mobilnego, co pozwala im reklamować się na urządzeniach mobilnych. Korzystając z porad zawartych w powyższym artykule, możesz dostosować marketing mobilny do współpracy z Twoją firmą.